• سازمان توسعه تجارت ایران
  • شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران
  • انجمن لوازم خانگی ایران
تولید محور صادرات

صفحه 1 از 3

  1. قابل توجه مشارکت کننده محترم
    اطلاعاتی که هنگام ثبت نام در این سایت توسط مشارکت کنندگان درج می گردد در تمامی اسناد و کتب و بولتن های نمایشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برگزارکننده مسئولیتی در قبال ورود اطلاعات اشتباه نخواهد داشت. خواهشمند است نهایت دقت را در انجام ثبت نام آنلاین به عمل آورید.
    همچنین خواهشمند است از تکمیل فرم، بیش از یکبار، اکیدا خودداری نموده و جهت دریافت نتیجه ثبت نام در نمایشگاه پست الکترونیکی (ایمیل) معتبر خود را وارد نمایید.
    ستاد برگزاری نمایشگاه

  2.  
  1.  

     

    نحوه ثبت نام در نمایشگاه

     

    مرحله اول – ثبت نام در وب سایت اختصاصی نمایشگاه

    متقاضیان مشارکت در نمایشگاه موظفند در وب سایت اختصاصی نمایشگاه به آدرس www.iexhap.ir ثبت نام نمایند.

     

    مرحله دوم – بررسی مدارک ارزی-ریالی

    پس از ثبت نام، متقاضیان موظف به بارگزاری مدارک زیر به صورت اسکن شده و خوانا جهت بررسی و اخذ تأییدیه مجاز بودن ثبت نام متقاضی در بخش ریالی یا ارزی بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی می باشند.

     

    مدارک مورد نیاز تولید کنندگان داخلی:

    • کپی پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت یا کپی کارت شناسایی کارگاه یا جواز کسب در رسته تولید از اتحادیه های صنفی (ارائه جواز تاسیس جهت مشارکت در بخش داخلی مورد قبول نمی باشد.)

    • آگهی تأسیس و روزنامه رسمی (برای اشخاص حقوقی)

    • کپی کارت ملی مدیر عامل ( برای اشخاص حقیقی)

    • گواهینامه فارسی و لاتین ثبت علامت تجاری ( برند)

    • گواهینامه ثبت علامت تجاری

    • گواهی تأییدیه استاندارد کالاهای اجباری

    • بروشور و کاتالوگ شرکت متقاضی در خصوص کالاها یی که توسط مشارکت کنندگان در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

     

    مدارک مورد نیاز واردکنندگان:

    • ارائه مجوز نمايندگي مجاز جهت واردات كالا

    • بروشور و کاتالوگ در خصوص کالاها یی که توسط مشارکت کنندگان در نمایشگاه ارائه خواهد شد

     

    توجه:

    در صورتی که شرکت وارد کننده در ایران به ثبت رسیده باشد ؛ مدارک زیر جهت تأیید حضور باید ارائه گردد:

    • آگهي تأسيس و روزنامه ‌رسمي شرکت (براي اشخاص حقوقي).

    • گواهینامه فارسی و لاتین ثبت علامت تجاری ( برند)

    • بروشور و کاتالوگ در خصوص کالاها یی که توسط مشارکت کنندگان در نمایشگاه ارائه خواهد شد

    نکته:

    1- متقاضیان پس از ثبت نام، ایمیلی از سوی ستاد اجرایی نمایشگاه مبنی بر چگونگی روند ثبت نام قطعی دریافت خواهند کرد، لطفا ایمیل صحیح وارد نمایید و همچنین SPAM ایمیل ثبت نامی را فعال سازی نمایید. چون ایمیل های ارسالی به این قسمت ارسال خواهد شد.

    2- پس از تایید مدارک ارسالی متقاضیان، پیش فاکتور ارسال خواهد شد که در صورت پرداخت به موقع از امتیاز جانمایی برخوردار خواهید شد.

    3- دریافت کد رهگیری و گذر واژه هنگام ثبت نام اینترنتی، لزوماً به معنای امکان واگذاری غرفه به متقاضیان نمی باشد و تخصیص مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام اینترنتی، تحویل مدارک، تسویه حساب هزینه مشارکت، تکمیل و ارسال فرم های ثبت نام قطعی، گروه کالایی و... بوده و پس از تکمیل ظرفیت سالن های تحت پوشش، هیچگونه تعهدی جهت تخصیص غرفه به متقاضی وجود نخواهد داشت.

    4- جانمایی غرفه ها با توجه به زمینه فعالیت و گروه کالایی است و تأیید نهایی محل غرفه ها طبق ضوابط بر عهده برگزارکننده است.

    5- متقاضیانی که به هر دلیل در موعد مقرر موفق به ثبت نام در نمایشگاه نگردیده یا پس از تکمیل ظرفیت سالن های تحت پوشش درخواست مشارکت نمایند، باید ثبت نام اینترنتی اولیه در وب سایت داشته، تا در صورت انصراف یا حذف هر یک از مشارکت کنندگان ثبت نام شده در گروه کالایی مرتبط با زمینه فعالیت متقاضی، به ترتیب اولویت زمانی دریافت درخواست ها و در صورت امکان، نسبت به جایگزینی متقاضیان جدید اقدام گردد.

    6- درخواست اضافه متراژ غرفه فقط با موافقت و تأیید برگزارکننده امکان پذیر خواهد بود.

    7- چنانچه اجرای غرفه سازی با اخذ تأیید از ستاد برگزاری به صورت دو طبقه انجام گیرد، شرکت کننده ملزم به پرداخت متراژ تحت پوشش طبقه دوم بر اساس تعرفه درج شده می باشد

    8- در صورت انصراف از حضور تا یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه پس از اعلام کتبی شرکت کننده و تأیید برگزارکننده 10% وجه پرداختی کسر و مابقی مسترد می گردد و در صورت حصول انصراف در کمتر از یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه هیچ وجهی به شرکت کننده مسترد نخواهد گردید.

    * اجرای بند 8، هیچ گونه ارتباطی با اعلام جانمایی نخواهد داشت.

    9- تمام اطلاعات مورد نیاز مشارکت کنندگان در دفترچه قوانین و مقررات بر روی سایت درج گردیده است، لطفا از تماس های بی مورد با ستاد اجرایی نمایشگاه خودداری فرمایید در صورت لزوم می توانید به آدرس INFO@IEXHAP.IR ایمیل ارسال نمایید.

     

    نکته بسیار مهم: با توجه به دستورالعمل نحوه محاسبه هزینه های ارزی – ریالی مصوبه هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ایران به شرح ذیل لازم الاجرا می باشد:

    1.  نمایش کالا با برند یا نام ایرانی ، توسط واحدهای تولیدی صنعتی دارای پروانه بهر ه برداری و گواهی فعالیت صنعتی ، کارت شناسائی کارگاه معتبر و یا واحد تولیدی صنفی دارای پروانه صنفی تولیدی، که در داخل و یا مناطق آزاد تجاری و یا ویژه اقتصادی تولید وارائه می گردند، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.

    2. نمایش کالا با برند یا نام ایرانی که در داخل تولید و تحت لیسانس و یا محصول مشترک کشورهای خارجی معرفی می گردد، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.

    3. نمایش کالا بابرند خارجی که براساس سرمایه گذاری مشترک شرکت های ایرانی وخارجی در ایران تولید و دارای مجوز از وزارت امور اقتصادی و دارائی و مصوبه هیات دولت می باشد، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.

    4. نمایش نمونه کالای خارجی به منظور مقایسه با کالای داخل ، توسط واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری از مراجع ذیربط ، درصورت تجمیع نمونه در حداقل فضا( به تناسب نوع و ابعاد نمونه ) و عدم اقدام به بازاریابی ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد .

    5. نمایش ماشین آلات خارجی صرفاً به عنوان ابزار کار درارتباط با نمایش نوع فعالیت ، توسط واحدهای تولیدی ، به شرط پوشاندن برند خارجی و عدم تبلیغ آن ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.

    6. معرفی خلاقیت های فنی ، نرم افزاری (اتوماسیون ) درصورت عدم تبلیغ شرکت های خارجی (به صورت پوستر، بروشور وکالاو...) مشمول پرداخت به صورت ریالی می باشد.

    7. مشارکت اتاق های مشترک بازرگانی ایران و سایرکشورها ، صرفاًبدون ارائه کالا ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.

    8. مشارکت شرکت های عرضه کننده خدمات مشاوره ای ، پیمانکاری طرح واجرا، طراحی سیستم و موارد مشابه صرفاً بدون ارائه کالا و یا هرگونه تبلیغ برند خارجی، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد . در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه به صورت 30 درصد ارزی و70درصد ریالی خواهد بود.

    9. مشارکت آژانس های مسافرتی وگردشگری در صورت تبلیغ نمایندگی خارجی ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.

    10. مشارکت نشریات داخلی اعم از روزنامه، مجله، بولتن، ویژه نامه، آگهی نامه و امثالهم که با تبلیغ توأمان شرکت های داخلی و خارجی منتشر می گردند، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد. بدیهی است تبلیغ برند یا نمایندگی شرکت های خارجی در غرفه تخصیص یافته به نشریات (از طریق نصب بنر، پخش فیلم، توزیع سی دی ، کاتالوگ و بروشور مستقل خارجی و...) ممنوع می باشد

    11. معرفی خدمات پس از فروش کالاهای خارجی در جهت رفاه مصرف کننده توسط نمایندگان مجاز داخلی(با ارائه پروانه صنفی ومعرفی نامه کتبی از شرکت مربوطه ) و با رعایت عدم ارائه کالا و قطعات منفصله ، مشمول پرداخت هزینه به صورت 30درصد ارزی و70درصد ریالی می باشد.

    12. محصولات خارجی وارد شده در کشور به صورت فله که پس از بسته بندی و یا مخلوط با کالای ایرانی (با هر نام یا برند ایرانی و با درج یا عدم درج تحت لیسانس) توسط مشارکت کننده داخلی به نمایش گذاشته می شود ، به میزان فضای اشغال شده ، مشمول پرداخت هزینه به صورت 70 درصد ارزی و30درصد ریالی می باشد.

    13. شرکت های تولیدی ایرانی که محصولات با برندهای خارجی تولید می نمایند چنان چه دارای پروانه ساخت و بهره برداری وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند به صورت ریالی محاسبه می گردد .

    14. تخصیص فضا به نمایندگی های بازاریابی و فروش نمایشگاه های خارجی ، درصورت ارائه تفاهم نامه با مجری داخلی ، مشمول پرداخت هزینه به صورت 30درصد ارزی و70درصد ریالی می باشد. درغیر این صورت مشمول پرداخت هزینه به صورت 100 درصد ارزی خواهد بود.

    15. مشارکت کننده بخش غرف ریالی صرفا مجاز به ارائه و تبلیغ کالا ، خدمات و فعالیت خود با نام ایرانی می باشد . درصورت عدم رعایت موضوع، مشمول پرداخت هزینه به صورت 100 درصد ارزی می باشد.

    16. نمایش کالایی که مستقیماً درخارج از کشور تولید شده ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ارزی می باشد.

    17. تبلیغ واردات کالا به هرنحو و عرضه بروشور، فیلم ، عکس ،کاتالوگ، بنر و موارد مشابه در رابطه با تبلیغ کالا ویا شرکت های خارجی، مشمول پرداخت هزینه به صورت ارزی می باشد.

    18. تبلیغ نمایندگی انحصاری ویا رسمی شرکت های خارجی مشمول پرداخت هزینه به صورت ارزی می باشد.

    19. شرکت های تولیدی بازرگانی ایرانی که به منظور تولید و نمایش کالای تولید داخل و نیز کالای خارجی در نمایشگاه مشارکت دارند می بایستی کالا یا خدمات مربوط به بخش خارجی را در فضائی کاملا متمایز و درمتراژ تفکیک شده (با ابعاد استاندارد)از بخش داخلی و با رعایت حداقل متراژ(12متر مربع) عرضه نمایند.درغیر این صورت کل فضای غرفه به صورت ارزی محاسبه خواهد شد.

    20. تخصیص هرگونه فضا جهت احداث محل تشریفات (VIP) مطابق با نوع مشارکت اعم از ریالی و ارزی محاسبه و عیناً دریافت خواهد شد.

    21. پس از افتتاح نمایشگاه، کمیته ارزی و ریالی به همراه مجری نسبت به بازدید از کلیه غرف اقدام و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب طی صورتجلسه تنظیمی به امضاء مجری رسیده است اعلام و مجری موظف به پرداخت وجه مربوطه می باشد. بدیهی است نظارت بر عملکرد غرف در طول دوره برگزاری استمرار خواهد داشت.

    حضور در نمايشگاه‌ها تابع قوانين و مقررات شركت سهامي نمايشگاه‌ هاي بين‌المللي ج.ا.ايران مي‌باشد، جهت كسب اطلاعات بيشتر به بخش دفترچه قوانین و مقررات مراجعه فرماييد. تكميل و ثبت نام در نمايشگاه به منزله قبول قوانين نمايشگاه مي‌باشد.

    مشارکت کننده محترم

    خواهشمند است جهت تسریع در تکمیل و نهایی شدن کلیه مراحل ثبت نام طبق جدول تاریخ های  بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی که در زیردرج شده است اقدامات لازم را انجام دهید.

     

    جدول تاریخ های مهم بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

    ردیف عناوین تاریخ های مهم بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تاریخ
    1 زمان برگزاری نمایشگاه 11 تا 14 آذرماه 1399
    2 آخرین مهلت ثبت نام نهایی نمایشگاه و تحویل فرم های ثبت نام قطعی
    حداکثر تا تاریخ 1399/07/30
    3 تسویه حساب نهایی ثبت نام ریالی و ارزی حداکثر تا تاریخ 1399/08/05
    4 ارسال فرم نام و مشخصات شركت در كتاب ويژه نمايشگاه حداكثر تا تاريخ 1399/08/15
    5 ارسال عکس پرسنلی حداكثر تا تاريخ 1399/08/25
    6 تحویل کارت های شناسایی و پارکینگ 09 الی 1399/09/11
    7 اعلام نقشه‌های جانمایی نهایی و شماره غرفه‌ها از 1399/08/08بر اساس گروه کالایی
    8 آخرین مهلت جهت اعلام درخواست تغییر غرفه از پیش ساخته به خودساز یا بالعکس 1399/08/05
    9 معرفی غرفه‌ساز، تائید نقشه‌های اجرایی غرفه‌سازی و دریافت مجوز آن 04 الی 1399/09/06
    10 تحویل فضا به شرکت کنندگان خودساز 1399/09/08
    11 آخرین مهلت جهت پایان عملیات ساخت و ساز و خروج نخاله های غرفه های خودساز 1399/09/09
    12 تحویل غرفه‌ها جهت چیدمان کالاهای نمایشی و تزئین غرفه 1399/09/10
    13 افتتاح رسمی نمایشگاه 1399/09/11
    14 خروج کالاهای نمایشی از محوطه نمایشگاه 1399/09/15
    15 جمع آوری و تخلیه تجهیزات غرفه سازی از محوطه نمایشگاه 15 و 1399/09/16

     

    تعرفه واگذاری فضای نمایشگاه در سال 1399

    گرید نمایشگاه بخش داخلی موقعیت سالن تعرفه واگذاری فضای نمایشگاهی بدون تجهیزات / متر مربع(ریال) تعرفه واگذاری فضای نمایشگاهی با تجهیزات / متر مربع(ریال)

    A+

    ریالی

    سالن های گروه :A35-31-27-8-9-5-6-7-44-40-41- B38- A38-38 1/560/000 1/800/000
    سالن های گروه B: 26-25-22-21-20-19-18-15-14-13-12-11-10-2-1 1/440/000 1/680/000
    فضای باز ریالی محوطه نمایشگاه 840/000 --------
    نرخ تعرفه ارزی در کلیه سالن ها 345یورو 355 یورو
    نرخ تعرفه ارزی در فضای باز محوطه نمایشگاه 205 یورو --------

     

     غرفه  با تجهیزات شامل؛ پانل های اطراف، موکت، یک عدد پریز، روشنایی، یک عدد میز و دو عدد صندلی به ازای هر 12 متر مربع ، سردرب غرفه به فارسی و لاتین می باشد.

    • حداقل متراژ غرفه با تجهیزات (ریالی) 12 متر مربع و حداکثر 100 متر
    • حداقل متراژ غرفه بدون تجهیزات (ریالی) 36 متر مربع و حداکثر 300 متر 
    • حداقل متراژ غرفه با تجهیزات ( ارزی) 12 متر مربع و حداکثر 100متر
    • حداقل متراژ غرفه بدون تجهیزات ( ارزی) 12 متر مربع و حداکثر 300متر
    • حداقل متراژ غرفه بدون تجهیزات برای فضای باز(ارزی- ریالی) 30 متر مربع و حداکثر 300 متر

     توجه:

     علاوه بر هزینه غرفه هزینه های زیر نیز در پیش فاکتور ارسالی لحاظ خواهد شد.

    • بر اساس دستورالعمل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ، هزینه ثبت نام از بازدیدکنندگان نمایشگاه ها به ازای هرمترمربع 20000 ریال از غرفه داران اخذ می گردد.
    • بر اساس دستورالعمل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی، هزینه تبلیغات در وب سایت شرکت سهامی نمایشگاه ها برای تولیدکنندگان داخلی مبلغ 5000000 ریال و برای شرکت های خارجی مبلغ 50 یورو با احتساب ارزش افزوده می باشد.
    • به مبلغ ثبت نام 9٪ به عنوان مالیات بر ارزش افزوده اضافه و اخذ می گردد.
    • هزینه خدمات جانبی نمایشگاه برای غرفه های بدون تجهیزات نمایشگاهی ( خودساز)، شامل( پارکینگ، ایاب ذهاب، موکت راهرو، هزینه برق مصرفی، تبلیغات، هیات تجاری) به ازاء هر مترمربع 220,000 ریالدر پیش فاکتوربه صورت علی الحساب دریافت خواهد شد.
    • هزینه خدمات جانبی نمایشگاه برای غرفه های با تجهیزات نمایشگاهی شامل( پارکینگ، ایاب ذهاب، موکت راهرو، تبلیغات، هیات تجاری) به ازاء هر مترمربع 200,000 ریال در پیش فاکتور به صورت علی الحساب دریافت خواهد شد.
    • هزینه خدمات جانبی نمایشگاه برای غرفه های فضای باز شامل( پارکینگ، ایاب ذهاب، تبلیغات، هیات تجاری) به ازاء هر مترمربع 160,000 ریال در پیش فاکتور به صورت علی الحساب دریافت خواهد شد.
    • هزینه خدمات جانبی نمایشگاه برای غرفه های ارزی بدون تجهیزات نمایشگاهی (خودساز) شامل( پارکینگ، ایاب ذهاب، موکت راهرو، هزینه برق مصرفی، تبلیغات، هیات تجاری) به ازاء هر مترمربع 250,000 ریال در پیش فاکتور به صورت علی الحساب دریافت خواهد شد.
    • هزینه خدمات جانبی نمایشگاه برای غرفه های ارزی با تجهیزات نمایشگاهی شامل( پارکینگ، ایاب ذهاب، موکت راهرو، تبلیغات، هیات تجاری) به ازاء هر مترمربع 220,000 ریال در پیش فاکتور به صورت علی الحساب دریافت خواهد شد.
    • هزینه غرفه بخش وارد کنندگان(ارزی) به صورت یورو باید به واحد مالی ستاد برگزاری تحویل داده شود.

     کلیه هزینه های مشارکت فوق الذکر  به صورت علی الحساب دریافت می گردد.

  2. تائید قوانین و مقررات(*)
    لطفا پس از مطالعه کامل قوانین و مقررات، جهت تائید آن اقدام نمایید.
  3.  
  1. جهت جلوگيری از هرگونه اشتباه در درج نام شركت ، خواهشمند است با دقت نسبت به تكميل جدول زير اقدام فرمائيد. بديهی است نام شركت در تمامی موارد مورد استفاده عينا به صورت زير درج خواهد شد.


  2. 1. درخواست نام شرکت :
  3. نام کامل شرکت به فارسی:(*)
    این فیلد اجباریست
    نام کامل فارسی شرکت را در این قسمت وارد نمایید.
  4. نام کامل شرکت به انگلیسی:(*)
    این فیلد اجباریست
    نام کامل انگلیسی شرکت را در این قسمت وارد نمایید.

  5. 2. درخواست نام سردرب غرفه:

  6. سردرب غرفه به فارسی:(*)
    این فیلد اجباریست
    نام کامل فارسی سردرب غرفه را در این قسمت وارد کنید
  7. سردرب غرفه به انگلیسی:(*)
    این فیلد اجباریست
    نام کامل انگلیسی سردرب غرفه را در این قسمت وارد نمایید

  8. 3. نام تجاری شرکت ( برند):
  9. نام تجاری فارسی:(*)
    این فیلد اجباریست
    نام تجاری (برند) شرکت را در این قسمت وارد نمایید.
  10. نام تجاری انگلیسی:(*)
    این فیلد اجباریست
    نام تجاری (برند) را به صورت انگلیسی در این قسمت وارد نمایید

  11. 4. انواع اشخاص:
  12. انواع اشخاص:(*)
    این فیلد اجباریست
  13. کد اقتصادی 12 رقمی:(*)
    این فیلد اجباریست و میبایست تنها به صورت عددی وارد گردد
  14. شناسه ملی:(*)
    لطفا شناسه ملی را وارد نمایید.
    شناسه ملی شرکت را وارد نمایید.
  15. کد ملی مدیرعامل:(*)
    لطفا شناسه ملی مدیرعامل را وارد نمایید.
    کد ملی مدیرعامل را وارد نمایید.

  16. 5. آدرس شرکت:
  17. آدرس به فارسی:(*)
    این فیلد اجباریست
    جزئیات کامل اعم از نام شهر، شهرستان و ... را درج نمایید
  18. آدرس شرکت به انگلیسی(*)
    این فیلد اجباریست
    جزئیات کامل اعم از نام شهر، شهرستان و ... را درج نمایید
  19. کد پستی:(*)
    این فیلد اجباریست و میبایست تنها با اعداد تکمیل گردد

  20. 6. نحوه فعالیت:
  21. نحوه فعالیت:(*)
    نحوه فعالیت را تعیین کنید
  22. تولیدات به فارسی:(*)
    این فیلد اجباریست
  23. تولیدات به انگلیسی:(*)
    تولیداتی که قرار است در نمایشگاه به نمایش گذاشته شود به طور کامل درج گردد
  24. نام محصولات وارداتی به فارسی(*)
    Invalid Input
  25. نام محصولات وارداتی به انگلیسی(*)
    این فیلد اجباریست.
    با حروف لاتین وارد کنید.
  26. نام کشوری که نمایندگی رسمی آن را دارید یا از آن کشور محصولات را وارد می نمائید:(*)
    این فیلد اجباریست.

  27. 7. مشخصات متقاضی:
  28. نام و نام خانوادگی مدیرعامل به فارسی:(*)
    این فیلد اجباریست
  29. نام و نام خانوادگی مدیر عامل به انگلیسی:(*)
    لطفا نام و نام خانوادگی را با حروف انگلیسی وارد نمایید.
    با حروف انگلیسی بنویسید.
  30. وب سایت:(*)
    این وب سایت قبلا ثبت شده است
  31. ایمیل:(*)
    آدرس ایمیل وارد شده معتبر نیست و یا قبلا ثبت شده است.
  32. تلفن دفتر مرکزی:(*)
    این فیلد اجباریست و میبایست تنها با اعداد و کاراکتر "-" تکمیل شود
    همراه با کد شهر وارد نمایید. مثال برای تهران 02188203020
  33. فکس دفتر مرکزی:(*)
    این فیلد اجباریست و میبایست تنها با اعداد تکمیل گردد
    همراه با کد شهر درج نمایید. مثال برای تهران 02188208423
  34. تلفن همراه:(*)
    این فیلد میبایست تنها با اعداد تکمیل گردد
    نحوه صحیح وارد کردن شماره همراه (به عنوان نمونه): 09193498734
  35. نام و نام خانوادگی نماینده تام‌الاختیار:(*)
    این فیلد اجباریست
  36. ایمیل:(*)
    ایمیل وارد شده معتبر نمیباشد
  37. تلفن ثابت:(*)
    این فیلد اجباریست و میبایست تنها با اعداد تکمیل شود
    همراه با کد شهر وارد نمایید. مثال برای تهران 02188203020
  38. تلفن همراه:(*)
    این فیلد اجباریست و میبایست تنها با اعداد تکمیل گردد
    نحوه صحیح وارد کردن شماره همراه (به عنوان نمونه): 09193498734

  39. 8. نوع غرفه:
  40. نوع غرفه:(*)
  41. متراژ تقریبی ریالی داخل سالن :(*)
    این فیلد میبایست تنها به صورت عددی وارد گردد.
    در صورت عدم نیاز عدد صفر را درج کنید.
    متراژ مجاز حداقل 12 متر و حداکثر 100 متر است.
  42. متراژ تقریبی ارزی داخل سالن :(*)
    این فیلد میبایست تنها به صورت عددی وارد گردد.
    در صورت عدم نیاز عدد صفر را درج کنید.
    متراژ مجاز حداقل 12 متر و حداکثر 100 متر است.
    متراژ مجاز حداقل 12 متر و حداکثر 100 متر است.
  43. متراژ تقریبی ریالی داخل سالن :(*)
    این فیلد میبایست تنها به صورت عددی وارد گردد.
    در صورت عدم نیاز عدد صفر را درج کنید.
    متراژ مجاز حداقل 12 متر و حداکثر 300 متر است.
    متراژ مجاز حداقل 36 متر و حداکثر 300 متر است.
  44. متراژ تقریبی ارزی داخل سالن:(*)
    این فیلد میبایست تنها به صورت عددی وارد گردد.
    در صورت عدم نیاز عدد صفر را درج کنید.
    متراژ مجاز حداقل 36 متر و حداکثر 300 متر است.
    متراژ مجاز حداقل 12 متر و حداکثر 300 متر است.
  45. متراژ تقریبی ریالی فضای باز :(*)
    این فیلد میبایست تنها به صورت عددی وارد گردد.
    در صورت عدم نیاز عدد صفر را درج کنید.
    متراژ مجاز حداقل 30 متر و حداکثر 300 متر است.
    متراژ مجاز حداقل 30 متر و حداکثر 300 متر است.
  46. متراژ تقریبی ارزی فضای باز:(*)
    این فیلد میبایست تنها به صورت عددی وارد گردد.
    در صورت عدم نیاز عدد صفر را درج کنید.
    متراژ مجاز حداقل 30 متر و حداکثر 300 متر است.
    متراژ مجاز حداقل 30 مترمربع و حداکثر 300 متر است.

  47. مشخصات کاربری جهت دسترسی های آینده
  48. نام کاربری:(*)
    این نام کاربری قبلا رزرو شده است
    و یا کاراکترهای آن مجاز نمیباشد.
    شما میتوانید تنها از حروف کوچک انگلیسی، اعداد و کاراکترهای "@" و "." در نام کاربری خود استفاده نمایید.‏ توجه فرمائید کاراکتر فاصله (space) مجاز نمیباشد.
  49. رمز عبور:(*)
    این فیلد اجباریست
    شما میتوانید فقط از اعداد و حروف انگلیسی در رمز عبور خود استفاده نمایید.
  50. کد امنیتی:(*)
    کد امنیتی:
      دریافت کد جدیدکد وارد شده معتبر نمیباشد. لطفاً مجددا تلاش نمائید.
  51. کد شناسایی
    Invalid Input

درباره ما

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران تشكلی است با سابقه بیش از سه دهه فعالیت هدفگرا، مؤثر و بهره‌مند از خردجمعی با برخورداری از مدیریت دانش محور و جامع نگر. این تشكل عناوین "شورای سازندگان وسایل گازسوز و سیلندر گاز مایع" و "شورای صنایع گاز و لوازم خانگی" را پشت سر گذاشته و اكنون با نام "انجمن صنایع لوازم خانگی ایران" فعالیت‌های پرافتخار خود را تداوم می‌دهد.

فعالیت‌های نمایشگاهی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اجرای نمایشگاه‌های بازرگانی در بهمن ماه سال ١٣٦٢ آغاز شد و با حضور جدی در نمایشگاه دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی و مشارکت وسیع در نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی دوره‌های دهم تا بیست‌وششم در سال‌های ١٣٦٣ تا ١٣٧٩ تداوم یافت.

شایان ذكر است انجمن براساس قراردادهایی با مرکز توسعه صادرات ایران در سال ١٣٦٣، یک سالن اختصاصی در ضلع غربی محوطه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای استقرار غرفه‌های صنایع وابسته احداث کرد که تا پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال ١٣٦٨ از آن بهره‌برداری می‌شد.

جزئیات بیشتر

تماس با ما

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران
تهران - خیابان دکتر بهشتی - خیابان صابونچی (مهناز سابق) - کوچه مبینی - پلاک 8

کد پستی: 76411-15336
تلفن:88513216-88513557
نمابر: 88512152-88744463
ایمیل: info[at]iexhap.ir
وب‌‌سایت: www.iexhap.ir

جزئیات بیشتر